Reklamacje

Reklamacje

Satysfakcja naszych klientów to nasz priorytet

Staramy się, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostarczane produkty spełniały najwyższe standardy jakości i były zgodne z opisem. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, jesteśmy gotowi szybko i profesjonalnie rozwiązać każdy problem.

Twoje zadowolenie to dla nas najważniejsze!

Prawa quasi-konsumentów

W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Jak złożyć reklamację

Reklamacje można składać na trzy sposoby:

E-mail

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

[email protected]

Poczta tradycyjna

na piśmie na adres:

Sevenkraft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nałęczowska 14, 10 piętro
20-701 Lublin

Telefon

kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu:

+48 723 777 322

Czas rozpatrzenia reklamacji

14 dni

Sprzedawca ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację.

Informacje o gwarancji

Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.

Dla przedsiębiorców

Dotyczy Przedsiębiorców: (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci", czyli przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów)

W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność naszego sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady zostaje wyłączona.

Serwis obsługi klienta

Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Praktyczne wskazówki

Składając reklamację, podaj:
  • Numer zamówienia
  • Dokładny opis problemu
  • Zdjęcia (jeśli to możliwe)
  • Swoje dane kontaktowe
Pamiętaj:
  • Zachowaj opakowanie produktu
  • Dołącz dowód zakupu
  • Skontaktuj się z nami jak najszybciej
  • Jesteśmy po to, żeby pomóc!