Reklamacje
Satysfakcja naszych klientów to nasz priorytet
Staramy się, aby każdy klient był w pełni zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostarczane produkty spełniały najwyższe standardy jakości i były zgodne z opisem. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, jesteśmy gotowi szybko i profesjonalnie rozwiązać każdy problem.
Twoje zadowolenie to dla nas najważniejsze!
Nasze zobowiązania prawne
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
Na zasadach tam określonych Konsument może żądać:
- naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową,
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru,
- odstąpić od umowy.
Okres odpowiedzialności
Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
Prawa quasi-konsumentów
W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Jak złożyć reklamację
Reklamacje można składać na trzy sposoby:
Poczta tradycyjna
na piśmie na adres:
Sevenkraft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nałęczowska 14, 10 piętro
20-701 Lublin
Czas rozpatrzenia reklamacji
14 dni
Sprzedawca ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację.
Informacje o gwarancji
Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
Dla przedsiębiorców
Dotyczy Przedsiębiorców: (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci", czyli przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów)
W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność naszego sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady zostaje wyłączona.
Serwis obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Telefon
Praktyczne wskazówki
Składając reklamację, podaj:
- Numer zamówienia
- Dokładny opis problemu
- Zdjęcia (jeśli to możliwe)
- Swoje dane kontaktowe
Pamiętaj:
- Zachowaj opakowanie produktu
- Dołącz dowód zakupu
- Skontaktuj się z nami jak najszybciej
- Jesteśmy po to, żeby pomóc!